Menu Zpět do eshopu

Reklamační řád

Kupující je povinen zboží dodané prodávajícím prohlédnout a zkontrolovat bez zbytečného odkladu. V případě zjištěných závad je kupující povinen prodávajícího o těchto závadách informovat e-mailem nebo písemně nejpozději do třech dnů od převzetí zboží.

Vznikne-li na zboží dodaném internetovým obchodem NOZE.CZ reklamovatelná vada, může kupující uplatnit reklamaci e-mailem nebo písemně.
 
Písemné oznámení o zjištěných závadách uplatňuje kupující na adrese:
ORS spol. s r.o. 
Zbuzanská 960
161 00 Praha 6
Tel.: +420 235 300 755
Fax: +420 235 300 211
E-mail: info@noze.cz
 
 
Oznámení o závadách musí obsahovat:
  • jméno kupujícího
  • adresu
  • e-mail
  • podrobný popis závady
  • popis, jak závada vznikla
 
Do třech pracovních dnů po obdržení oznámení o závadách prodávající informuje kupujícího o následném postupu v závislosti na druhu zboží, především o tom, kam má kupující vadné zboží doručit (sídlo prodávajícího, autorizovaný servis apod.).
Pro úspěšné vyřízení reklamace je nutné, aby kupující byl schopen předložit doklad o zaplacení zboží.

V závislosti na druhu vad a za podmínek stanovených obecně závaznými právními předpisy, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění, má kupující možnost se domáhat zejména, aby vadné zboží bylo opraveno nebo vyměněno za zboží nové, poskytnuta sleva z kupní ceny, popřípadě může od kupní smlouvy odstoupit a požadovat vrácení kupní ceny.

Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.

Úhrada poštovného při výměně zboží nebo reklamaci

V případě, že se zákazník rozhodne zboží vrátit nebo zaslat k výměně či uplatnění reklamace, hradí poštovné zásilky k nám. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím a zbožím po uplatnění reklamace hradí NOZE.CZ.

Pokud zákazník obdržel nesprávné zboží a vrací jej k výměně, uhradí NOZE.CZ poštovné za tuto zásilku poškozenému zákazníkovi v hotovosti (s vyměněným zbožím) nebo složenkou. Poštovné zásilky s vyměněným zbožím hradí NOZE.CZ.

UPOZORNĚNÍ: Vracené zboží (k reklamaci, výměně, atp.) neposílejte na dobírku. NOZE.CZ si vyhrazuje právo nepřevzít zásilky od zákazníků odeslané na dobírku.
 
Reklamační řád v souboru pdf.
V Praze dne 20.03.2014
Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".