Menu Zpět do eshopu

Vrácení nebo výměna zboží

Vrácení nebo výměna zboží je opravdu jednoduchá! Pokud se rozhodnete zboží z jakéhokoli důvodu ve 14 denní lhůtě vrátit nebo vyměnit, můžete to učinit hned několika způsoby. Předem nás o tom prosím infromujte na email: info@noze.cz. Zde uveďte, pro jaký ze způsobů vrácení nebo výměny zboží jste se rozhodli. Vyměnit nebo vrátit lze nepoužívané zboží v originálním obalu.

PPL
V přípradě, že se rozhodnete vrátit nebo vyměnit zboží pomocí přepravní společnosti PPL, obdržíte od nás štítek, který nalepíte na zásilku. Zboží pak podle domluvy necháme vyzvednout kurýrem na vámi zvolené adrese nebo ho odešlete z některého z PPL parcel shopů. Vrácení je ZDARMA

Zásilkovna
V případě, že se rozhodnete vrátit nebo vyměnit zboží pomocí služby Zásilkovna, obdržíte od nás speciální kód. Tento kód pak jen uvedete na podacím místě, kde si balík převezmou a již se opět o víc nemusíte starat. Vrácení je ZDARMA

Jiné způsoby vrácení nebo výměny zboží
V případě, že se rozhodnete vrátit nebo vyměnit zboží jiným způsobem, například pomocí České pošty, informujte nás o této skutečnosti a odešlete ho na adresu:
ORS spol s.r.o.
Zbuzanská 960
161 00 Praha 6
Vrácení je na vaše náklady.

Osobní vrácení
Zboží také můžete zanést na naši prodejnu na výše zmíněné adrese. 

Peníze budou zaslány zpět na vámi zvolený účet.

Na vašem soukromí nám záleží

Potřebujeme Váš souhlas s použitím souborů cookies, aby Vám mohli lépe přizpůsobit webové stránky a usnadnit jejich používání. Kliknutím na tlačítko "Souhlasím" souhlasíte s uložením cookies do Vašeho prohlížeče, díky kterým využijete potenciál webu naplno. Podrobnosti najdete na stránce "Informace o cookies".